Orientering om forløb af ekstraordinær generalforsamling i Impero A/S
Selskabsmeddelelse nr. 21-2025
København, den 25. november 2025
Selskabets ekstraordinære generalforsamling blev afholdt den 25. november 2025, kl. 15:00, på Christian IX's Gade 3, 1, 1111 København K.
Dagsordenen var som følger:
1. Bestyrelsens redegørelse for selskabets økonomiske stilling i henhold til selskabslovens § 119.
Bestyrelsesformand Jørgen Bardenfleth bød velkommen og oplyste, at bestyrelsen havde udpeget Advokat Mikael Philip Schmidt fra Gorrissen Federspiel som dirigent.
Dirigenten konstaterede, at generalforsamlingen var lovligt indkaldt.
Ad 1. Bestyrelsens redegørelse for selskabets økonomiske stilling i henhold til selskabslovens § 119
Bestyrelsesformanden aflagde redegørelsen, hvoraf det fremgik, at det er bestyrelsens vurdering, at egenkapitalen kan genetableres gennem den fortsatte drift, idet Selskabet i øvrigt løbende vurderer relevante muligheder for yderligere at styrke sit kapitalberedskab, herunder gennem kapitalrejsning ved udnyttelse af eksisterende bemyndigelser.
FOR YDERLIGERE INFORMATION
Impero A/S
Rikke Stampe Skov, CEO
Mobil: (+45) 25 88 41 02
E-mail: rss@impero.com
Eller
Kasper Lihn, CFO
Mobil: (+45) 28 73 93 22
E-mail: kl@impero.com
Impero A/S, Christian IX's Gade 3, 1., DK-1111 København K
Certified Advisor
HC Andersen Capital
Pernille F. Andersen
Mobil: (+45) 30 93 18 87
E-mail: ca@hcandersencapital.dk
HC Andersen Capital, Bredgade 23B 2. sal, 1260 København K
OM IMPERO
Impero A/S er en dansk Software-as-a-Service (SaaS) virksomhed, der leverer en compliance management platform. Impero-platformen gør det muligt for virksomheder nemt at håndtere compliance gennem automatisering af risiko- og kontrolstyring, dokumentation og rapportering. Impero giver virksomheder mulighed for at blive mere compliant på en skalerbar, digital, intuitiv og – vigtigst af alt – nem måde.
For mere information om Impero, besøg venligst impero.com/investors.